Store Mosse

Gick från nån kyrka till Store Mosse på en sträcka på ungefär 4 km.
Och på vägen hade de satt upp en tipsrunda också.
I alla fall sen skulle vi få testa på att gå med snöskor på mossen, sen käkade vi lunch, efter det fick vi göra lite vad vi ville och sen gick vi in i naturumet.
-
Efter det så gick jag och min familj ner till samhället för att kolla på Balen och då träffade jag Sara och hennes syster, så jag kollade med de.
Men sen skulle jag kolla på The Hangover på bio med Ellica och efter bion mötte vi upp Hanna.
 
Påväg till Store Mosse.
 
Brudar
 
Lunch
 
Lunch 
 
 
Jag & Olle | Korv med bröd & päron Smil
 
 
Andreas som grillar korv | Hugo med sin brända korv hahaha
John säger hej! | Jag & Felix
 
Kubb med Tuan, Felix, Alex, John, Theo och Isac.
 
Vårat Team: Jag, Sara, John, Jossan, Elin (och Hugo).
 
 
Carl Johan & Marcel | Granis
 
 
John | Marcel
 
Elin & Tea | Tofflor
 
Jag, Tuan & Felix | Jag
 
Utsikt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: