Fest hos Amandaaaaa

Asså själv tycker jag att festen va okej, asså det va ganskaaaa dryg ibland osv.
Sen va det ju FF, så jaa .. kan väl säga att det såg ganska fint ut i huset .. *host*
Sen va det ju gulliga Jossan som hjälpte mig att städa ganska mycket, tack! ♥
Det va några andra som hjälpte till lite med, så tack till er!
Iallafall, det här är vad jag fick :)
-
Nagellacken och örhängerna är från Jossan.
Britney Spears Fantasy perfym från Hanna.
Presentkort på 200 kr på Puss från Isac & Alex V.
Presentkort på 150 på Puss av Hugo.
L♥ve ♥ll, Björn Borg Crystal Blue perfym från Paulina.
Lakrits nappar och kors halsband från Aaron.
Blåa örhängen från Sara.
Nalle halsband från Vicke och John.
-
TACK :')♥
Min "fest" outfit!
Rosa-genomskinlig tröja med svart krage
Svart bandeau-bh
Lite slitna jeans med tragkedjor längst ner med ett fältat brunt skärp
svarta strumpor? haha


» Linda ♥

najs med nya saker:D

» Linda ♥

vill du rösta på mig i kicks tävlingen

?:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: