God Jul & Gott Nytt År

Lite sent, men god jul allihopa! Haha
Vi firade inte så mycket på julafton, utan vi åt bara julbord hos min farbror.
Får dock vänta tills nyår som kommer snart, då våra släktingar är samlade, innan vi öppnar julklapparna.
Men för övrigt så har jag varit och köpt lite grejer på elgiganten med min pappa och farbror.
Sen var jag och min familj dessutom i Växjö för nån dag sen på mellandagsrean, men hittade dock inte så mycket.
 
Bella, Johanna, Jag.
 
      Jag & min familj | Lillasyster & kusiner
 
Jag, Bella, Johanna
 
Julbord
 
Efterrätt
 
Grand Samarkand i Växjö, va dessutom i stan med.
 
McDonalds | Ben&Jerry's
 


» Paulina

åh.. växjö :-))
sdfghjiuyhgbnjmkl

Svar: Men hittade EN tröja, besviken ju :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: