Töllstorp - TP

Igår va jag i TP för att kolla på matchen mellan Gnosjö och Hillerstorp, för min lärare spelar i Hillerstorp ^^
Och eftersom matchen slutade ganska sent, så kom jag ju hem ganska sent också .. och då hann jag inte öva på min piano läxa.
Men idag i morse så ringde de och sa att jag inte hade nån piano .. *pust*
-
Idag så skulle nån grej (haha), komma till våran klass för att filma oss när vi hade en lektion, plus intervjua 4 elever med.
Stack till TP idag igen med Hanna, men då var det A-laget som spelade mot Nässjö.
Fanns en snygg kille som spelade där! (a)
Efter matchen så cyklade jag hem med Jossan och Emma,
det blev en massa skratt, haha.
Vet inte varför, men vi började sjunga på Rorri och då glömde Jossan texten så hon sjöng "Han rullar fram till start .. packad såklart?" HAHAHAHA, PACKAD!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: