Sjuk? :(

Asså känner mej sjuk :( Min näsa rinner nästan hela tiden,är hes och känner mej trött! Asså jag har haft ont i halsen på kvällarna/nätterna/morgonen i ett par dagar nu, men på dagarna är jag bara hes. Haha, kul att läsa ett inlägg där jag bara klagar över att jag inte mår så bra.. Iaf, bättre än inget inlägg alls, right? :D

Bild på mej &jimmy :)



» Cajsa

hejsan tjejen! :D tycker du om smycken? för det gör jag och jag tyckte att det var dags att hålla en tävling där man kan vinna ett valfritt smycke från härliga Haze Design! Du behöver knappt göra något för att delta heller. ;-) http://cjssong.se/2012/january/tavling-valfritt-smycke-fran-haze-design.html#comment NICE VA!? för övrigt hittade jag din blogg på bloggriket och den verkar bra! :D

» Hanna :*

jaha xd men den kom la inte ut så långt före du la ut den?

» Hanna :*

Hahaha, ja ;) typ i 35 minuter ;s

aha xd

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: