Påsklov!

Och för er som inte visste det här, så har jag påsklov denna veckan xd
Och vad är det första man är tvungen att göra då? -__-
Jo, gå till tandläkaren kl 09:00! ..
Haha, den tandhygienist som jag hade idag går på dansen som jag, mina mamma och Paulina går på!
Tror inte hon kände igen mig .. ^^
Annars har jag bara varit hemma hela dan och kollat på film (a)

Bloggade inget igår?
Men igår var jag först hos mormor och morfar, sen så skulle jag och min familj, plus min farbrors familj och min faster "besöka" farmor och farfars gravar.
Efter det så stannade vi hos min farbror hela kvällen.
Hos min farbror - Bella & Michelle.
Vid farmor och farfars gravar/kyrkan - Oscar, Johanna & Michelle.
Vid farmor och farfars gravar/kyrkan - rökelser.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: