Spira Projektet/Frusen Musik

EYEYEYEYEY!
Vet ni vad?! :D
Min grupp vann röstningen om Spira Projektet/Frusen Musik!
Kom inte ihåg om jag berättat om det är projektet förut? Kanske jag har?
Men för er som är nyfikna or whatever, så förklara jag lite här under! :)

Våran skolan, eller iallafall åk 4-6 är med i ett projekt som heter Frusen musik .. fast i våran klass brukar nästan alla kalla det för 'Spira projektet'.
Men det är för att Jönköpings kulturhus heter 'Spira',
och det är liksom där allting kommer att hända, eller så.
Men dit ska vi med en byggnad som vi har byggt i grupper.
Byggnaderna som vi har gjort är gjorda av t.ex kartong, pet-plaskor, burkar, toarullar osv.
Och våran grupp (jag, Jakov, Tung Ta) va 1 av 2 grupper som vann röstningen! :D
Våra byggnader så ska vi typ bygga så att det blir större eller nått.
Och då ska hela våran klass till Jönköping med våra byggnader tror jag.
Trodde faktiskt inte vi skulle vinna, för våran byggnad såg ganska enkel ut.
Men våran byggnad skulle föreställa ett bowling klot och två käglor på sidorna och där inne fanns Mc Donalds, café, lekplats, affärer och en bowlinghall såklart!
Jag kanske har missat något eller så, men jag är inte säker på all fakta om det här projektet :s
-
Så här ser kulturhuset 'Spira' i Jönköping ut!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: