Förlängd helg typ

Har inte bloggat något under den här ledigheten eller vad man ska kalla den.
 
Torsdag: Vi började att fixa mitt nya rum och så firade min kusin Michelle som fyllde 9 år.
 
Fredag: Jag och hela familjen åkte till Värnamo för att handla och köpa presenter.
 
Lördag: Jossan hade födelsedags fest!
 
Söndag: Satt nog mest och kollade på One Tree Hill och sen lockade jag håret för att jag hade tråkigt haha. Jag bakade också lite, blev inte jättelyckat .. men ändå.
 
Måndag: Skola igen, det va några som hade inställlt så vi var lite fler på våran 3 timmars långa håltimma, sen så spelade vi in våran nyhetssändning på svenskan. Jag gjorde också smoothie till familjen men sen fick jag sån huvudvärk så jag gick och la mig efter middagen.
 
Oscar, Michelle, Johanna, Bella
 
 
Maaaat | Choklad Fondue och frukt
 
Jag, Michelle, Oscar | Johanna och jag
 
 
 
Hanna, Jossan, Jag, Paulina, Sara
 
Mig i lockigt hår | Kakor
 
Högläsning med Jesper och Rasmus  |  Linus
 
Jag och Jossan på svenskan | Smoothie 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: