Besök på högstadiet

Idag var vi och besökte högstadiet för att typ kolla runt osv, plus att vi käkade lunch där med.
Sen skulle vi ta kort en och en med, trodde först att vi skulle ta med hela klassen .. men tydligen inte.
Han som fotade oss va faktiskt väldigt rolig ^^
-
Glömde typ att blogga igår.
Men igår så va jag uppe i TP med Paulina för att kolla på skolvarvet!
Det va faktiskt ganska lamt, va faktiskt inte sååå många som sprang detta året ..
-
Dagens outfit :)
Vit och blå randig tröja, köpte den när jag va i USA.
Svarta shorts från H&M.
Mörkgråa tights.
Haha, och sen så bytte jag tröja ..
T-shirt med tryck på, köpte den när jag va i Polen!


» Elin

Jag trodde vi också skulle tagit kort med hela klassen :)

» Elin

Hah, jodå kollar faktiskt in din blogg då & då :)

Tack, :)<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: