Bagarns hemgjorda kuukies

Va i jkpg idag för att shoppa, eftersom det va nån rea grej ute i stan!
Hittade faktiskt lite, orkar inte ta kort och sånt på det nu .. blev ganska sent nu när vi kom hem ^^
Har smsat med Hanna och Hugo idag med .. Hanna saknade mig tydligen väääääldigt mke :*
Såg JB's perfym inne på Kicks, kände mug tvungen att lukta på den! (a)
-
HAHAHAHAHAHAHA, KOLLA VAD VI SÅG NÄR VI VA UTE I STAN!
BAGARNS HEMGJORDA KUUKIES 5:- HAHAHAHAHA, THIS.
Käkade på Mc Donalds, beställde en Sweet Chili Chicken Mc wrap Co .. nån sån där ny grej!
Jag tycker att den va sjukt god!
Fanns en beskrivning om hur man skulle öppna den med, ganska smart grej .. det blev mke lättare att käka den då!
Vi köpte munkar med, jag tog en med knäck! muuums♥
Nice att de stod och delade ut GRATIS Coca Cola!
Gullig ap-mössa vi hittade .. synd att vi aldrig köpte den jue D:
Såg Fredrick Kempe idag! Ni vet han som har gjort ganska många låtar, bla många "melodifestivals låtar".
(han i mitten x)
Va inne i en av mina favoritaffärer!
Lol att jag fick 12 poäng när jag la ordet tolv på WF xd


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: