Jönköping :D

Va med Hanna, Jossan, Paulina och Sara i onsdags, vi käkade glass och Maltesers, sen va vi i Lejon Parken med.
[Glass | Maltesers]
Och sen på kvällen så sov
Hanna och Paulina över hos mig tis-ons .. för vi skulle till jönköping sen på onsdagen!
[Jag, Hanna & Paulina]
[Jag, Hanna & Paulina]
När vi va i Jönköping så shoppade vi och käkade på Mc Donalds, kulkul!
Bild från bussen på vägen dit :)
[Paulina & Jag]
Oooooch seeeen träffade vi Marcus med :D
Han bloggar på Megapixlar med en tjej som heter Mikaela, de tar så sjukt fina bilder!
Vi fick typ stalka honom ett litet tag innan vi frågade om vi fick ta ett kort med honom .. hahhahaha guuud, helt sjukt!
Och ja, han är gaaanska lång ja.
[Jag & Marcus]
När vi hade kommit hem från jkpg, åkte jag, Hanna och Jossan upp till tp för att kolla på A lagets match!
Träffade några kompisar där som Jag och Hanna gick hem med sen ^^
Haha,  Hanna och Jossan sov över hos mig från ons-tors xd
[Hanna, Jossan & Jag]
[Hanna | Jag & Hanna | Jag]