Cumpleaños Feliz To Mig?

WOOPWOOP, tonåring nudåe!
Btw, tror jag kollar allt för mke på William Spetz-videos, hhahaha :')
De sjöng för mig både på spanskan och i matsalen, yeeee ..
Idag i skolan kollade vi på Älska Mig, har redan sett den .. men den är faktiskt riktigt bra och det va typ många som grät :o
Dock fick jag tårar i ögonen, men det räknas inte (a)
(för er som inte har kollat på den förut och vill kolla så är det här del 1, det är bara att klicka sig vidare sen)
Sen så visade vi den här videon för våra lärare och de garvade typ ihjäl sig!
Efter att vi kollade på Älska Mig så kollade vi på en William Spetz video med hela klassen, awesome!
Aja, sen ska jag nog dra ner och kolla på "balen" nere i samhället med Paulina!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: