HAHAHA

När jag var i matsalen igår så kittlade jag Kenny genom att peta på honom EN GÅNG GANSKA LÖST!
Och vet ni vad som hände?
Jo, han slängde ju självklart upp hans tallrik med ris i luften, så det slutade med att vi fick städa upp allting ..
Sen på gympan så råkade jag typ sträcka min höft, för jag gjorde väl antagligen nånting med benet när jag skulle skjuta iväg en fotboll.
Per, min gympalärare sa att det kunde va för att jag inte hade värmt upp än..
-
Hann typ inte göra något inlägg igår eftersom jag va med Jossan, Paulina och Sara efter skolan.
Cyklade ner och köpte Calippo Shots med, som vi käkade upp medans vi snackade i Lejonparken.
Om ni aldrig har lyssnat på Ed Sheerans låtar, så borde ni verkligen börja göra det ^^
Har gillar honom ett litet tag nu faktiskt, men tror aldrig jag har lagt upp nån av hans låtar här på bloggen?
-
-

Tankar: When you're making a joke about me it's okey.
But when I'm making a joke about you, you get mad?
...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: